Advertisement

Nieskategoryzowane

  • Carrefour wprowadził nowe udogodnienie dla posiadaczy karty Carrefour Visa - od teraz można nią płacić również za zakupy w Internecie. To tylko jedna z kilku nowych funkcjonalności karty Carrefour Visa. Czytaj więcej »

  • Hoop Cola przedłuża wakacje

    Piątek, 29 sierpnia 2008

    Wakacje nie muszą się kończyć we wrześniu... Dzięki Hoop Coli mogą trwać znacznie dłużej. Hoop Cola przedłuża wakacje to pierwsza od trzech lat akcja promocyjna Hoop Coli skierowana do konsumentów. Potrwa dziewięć tygodni. Czytaj więcej »

  • Wrzesień zapowiada się gorąco dla Mokate i miłośników cappuccino oraz... fanów Drupiego. Właśnie we wrześniu rusza wielka kampania reklamowa sztandarowego produktu Mokate - Cappuccino, zaśpiewa w niej Drupi - motywem przewodnim kampanii zostanie jego wielki przebój. Czytaj więcej »

  • Delecta inwestuje w działania reklamowe i informacyjne dla Fisiela, marchewkowo - owocowego kisielu dla dzieci. 15 września br. startuje kampania telewizyjna, której celem jest wprowadzenie medialne i silne wypromowanie produktu. Czytaj więcej »

  • Grześki po raz kolejny w telewizji

    Piątek, 29 sierpnia 2008

    W sierpniu ruszyła kampania telewizyjna Grześków - najpopularniejszych na rynku wafelków Jutrzenki. Kampania „Ideał jest tylko jeden" potrwa do końca miesiąca. Czytaj więcej »

  • Pegasus PR dla Drogerii Natura

    Piątek, 29 sierpnia 2008

    Agencja Pegasus Public Relations rozpoczęła współpracę z siecią sklepów Drogerie Natura. Obejmuje ona prowadzenie działań public relations z zakresu PR korporacyjnego i produktowego oraz doradztwo dotyczące CSR. Czytaj więcej »

  • W sobotę, 9 sierpnia, Carrefour otworzył swój pierwszy hipermarket w Chełmie.
    Jest to zarazem 80. już hipermarket sieci w Polsce. Z okazji otwarcia dla klientów przygotowano ciekawe promocje. Czytaj więcej »

  • 18 nowych Rynków Muszkieterów

    Piątek, 29 sierpnia 2008

    Poznań, 22 sierpnia 2008 roku - Grupa Muszkieterów, w skład której wchodzą supermarkety spożywcze Intermarché i markety typu dom i ogród Bricomarché, stawia na rozwój kompleksów handlowych - tzw. Rynków Muszkieterów. Tylko w 2008 roku firma planuje utworzenie 18 Rynków, z czego 8 to zupełnie nowe kompleksy, a pozostałe... Czytaj więcej »

  • Grupa Handlowa Emperia, gigant branży FMCG, uruchomiła nowy oddział dystrybucyjny, tym razem w Pile. Oddział powstał po przyłączeniu się do Emperii spółki Mago będącej do tej pory częścią grupy dystrybucyjnej MPT.   Czytaj więcej »

  • Mokate będzie powiększać produkcję kaw rozpuszczalnych i miksów. - "Są coraz chętnej kupowane przez konsumentów" - stwierdził Jerzy Chrystowski, doradca zarządu Mokate. - "Cieszy zwłaszcza powracająca moda na cappuccino". Od czerwca 2007 r. do maja 2008 r. sprzedaż kaw rozpuszczalnych wzrosła o około 15,5 proc. Czytaj więcej »

  • Grupa Handlowa Emperia, gigant branży FMCG, uruchomiła nowy oddział dystrybucyjny, tym razem w Pile. Oddział powstał po przyłączeniu się do Emperii spółki Mago będącej do tej pory częścią grupy dystrybucyjnej MPT. Czytaj więcej »

  • Grupa Handlowa Emperia, gigant branży FMCG, uruchomiła nowy oddział dystrybucyjny, tym razem w Pile. Oddział powstał po przyłączeniu się do Emperii spółki Mago będącej do tej pory częścią grupy dystrybucyjnej MPT. Czytaj więcej »

  • Kolejne powiększenie MLEKPOLU

    Wtorek, 26 sierpnia 2008

    Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL znowu większa. Walne Zebranie Członków MLEKPOL-u prawie jednogłośnie podjęło uchwałę o przyłączeniu Rolniczej Spółdzielni Mleczarskiej z Radomia. To już drugie połączeniu MLEKPOLU w tym roku.  Czytaj więcej »

  • BOLS Vodka, lider w segmencie Premium, odnosi światowe sukcesy. Najwybitniejsi znawcy docenili walory tego trunku przyznając mu liczne nagrody w międzynarodowych konkursach. To pierwsze rezultaty osiągnięte dzięki zeszłorocznej wielomilionowej inwestycji, jaką była budowa najnowocześniejszej na świecie linii rektyfikacyjno-filtracyjnej. Czytaj więcej »

  • Od początku sierpnia nowym Dyrektorem Marketingu firmy Hoop Polska zostanie Marek Kmiecik, obecnie Global Marketing Manager w centrali Kofola Holding AS w Ostravie w Czechach. Czytaj więcej »

  • W czerwcu, pod hasłem: „NUDNYM PRZEKĄSKOM MÓWIMY STOP!", ruszyła akcja promocyjna nowych sałatek marki Lisner. Z tej okazji na ulicach wybranych miast pojawiły się hostessy, które wręczały zmierzającym do pracy przechodniom darmowe pakiety śniadaniowe zawierające sałatkę Grecką z pomidorami i oliwkami Lisner (150g). Czytaj więcej »

  • W roku finansowym F08 (od 1 kwietnia 2007 r. do 31 marca 2008 r.) Kompania Piwowarska (KP) osiągnęła znaczny wzrost sprzedaży. Na rynku krajowym sprzedaż wyniosła 14,5 miliona hektolitrów, co stanowi wzrost o 12 % (z poziomu 12,9 milionów hektolitrów w roku finansowym F07). W liczbie 14,5 miliona hektolitrów zawiera się sprzedaż nabytego w styczniu br.... Czytaj więcej »

  • Dzięki wspólnej inicjatywie Carrefour Polska i Caritas Polska, dziewięcioro dzieci ze Szczecina wyjedzie w sierpniu na wymarzone kolonie do Świnoujścia, a kolejne 21 dzieci skorzysta z dofinansowania do wakacyjnych wyjazdów. Wsparcie to jest jednym z elementów programu „Skrzydła", którego celem jest pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom. Czytaj więcej »

  • BAKALLAND DBA O ZDROWIE

    Wtorek, 26 sierpnia 2008

    Grupa Kapitałowa Bakalland podnosi standardy i atrakcyjność zatrudnienia w spółkach Grupy, wprowadzając od 1 lipca 2008 roku dodatkową opiekę medyczną dla swoich pracowników. Czytaj więcej »

  • Pierwszy hipermarket Carrefour w Mławie

    Wtorek, 26 sierpnia 2008

    W sobotę 19 lipca Carrefour Polska otworzył swój pierwszy hipermarket w Mławie. To już 79 hipermarket sieci w Polsce. Czytaj więcej »

  • Drugi POLOmarket w północno-wschodniej Polsce zostanie otwarty w Lubawie przy ul. Poznańskiej 13 dnia 16 lipca o godzinie 12:00. To 242 placówka tego typu w Polsce, 17 otwarta w tym roku. Czytaj więcej »

  • Firma Raisio Polska Foods nawiązała współpracę z Fundacją Rozwoju Kardiochirurgii w Zabrzu. W ramach podjętych zobowiązań Raisio będzie wspierać Fundację w jej statutowych działaniach, włączy się także w program profilaktyki zdrowotnej "SIŁA SERCA". Znak rekomendacji Fundacji oraz logo programu SIŁA SERCA pojawią się na opakowaniach wybranych... Czytaj więcej »

  • Białogard, Gryfice, Kołobrzeg, Wieluń, Ostrów Wielkopolski i Trzebiatów - to pierwsze sześć miast, w których powstały place zabaw Fundacji Muszkieterów.  Dzięki zaangażowaniu właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché oraz wsparciu władz lokalnych, dzieci z tych miejscowości mają możliwość korzystać z nowoczesnych i... Czytaj więcej »

  • W piątek 8.08.2008 odbyło się uroczyste otwarcie zmodernizowanego Centrum Dystrybucji poprzez symboliczne przecięcie wstęgi przez Prezesa Jurajskiej Spółdzielni Pracy Bogdana Wawrzyniaka. Centrum Dystrybucji w Myszkowie obsługuje kilka tysięcy sklepów i ciągle prężnie się rozwija zdobywając nowych odbiorców. Aby sprostać oczekiwaniom klienta przy stale... Czytaj więcej »

  • W Kruszwicy rośnie nowy silos

    Wtorek, 26 sierpnia 2008

    W Oddziale „Cukrownia Kruszwica" dobiega końca budowa nowego silosu na cukier. Będzie on jednym z największych tego typu obiektów w Polsce i największym w Krajowej Spółce Cukrowej S.A.
    Czytaj więcej »

  • Firma Carlsberg Polska sprzedała w I półroczu 2008 roku ponad 2,23 mln hl piwa, co jest wynikiem zbliżonym do ubiegłorocznego. Jednocześnie przychody ze sprzedaży Spółki wzrosły o 8% do poziomu 488,2 mln zł. Zysk operacyjny wyniósł 33 mln zł, czyli o 32% więcej niż w roku ubiegłym. Wyższa rentowność jest wynikiem dynamicznego zwiększania sprzedaży marek z... Czytaj więcej »

  • Central European Distribution Corporation (CEDC), spółka notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz na giełdzie Nasdaq w Stanach Zjednoczonych, w II kwartale 2008 r. odnotowała wzrost przychodów netto ze sprzedaży o 57% do 421,3 mln USD w porównaniu z 268,6 mln USD w tym samym okresie roku 2007. Zysk z działalności operacyjnej wzrósł... Czytaj więcej »

  • Dobre półrocze dla Nestlé Polska

    Wtorek, 26 sierpnia 2008

    Na półmetku roku 2008 Nestlé Polska osiągnęła 15% wzrost sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu 2007. Przychody ze sprzedaży na koniec czerwca 2008 przekroczyły
    1 mld. PLN. Czytaj więcej »

  • Zmiana w zespole marketingu Podravki

    Wtorek, 26 sierpnia 2008

    Warzywko - polska, uniwersalna przyprawa do potraw - zyskało nową Brand Manager. Zatrudniona na tym stanowisku Anna Wierzchowska odpowiada za wzmocnienie świadomości marki w grupie docelowej.   Czytaj więcej »

  • Kampania reklamowa Żabka Polska SA

    Wtorek, 26 sierpnia 2008

    Żabka Polska SA - właściciel największej w Polsce sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka - rozpoczęła ogólnopolską, radiową kampanię reklamową skierowaną do przyszłych ajentów. Spot reklamowy pod hasłem „Kariera w Żabce" ma na celu zachęcenie potencjalnych ajentów sklepów Żabka do zainteresowania się tym... Czytaj więcej »

więcej artykułów